onsdag 2. november 2011

Nesten ferdig

Da er det bare en dag igjen av praksis, og det er egentlig litt vemodig.. Har vært i fritidsklubbene i tre uker nå, og har jo blitt så glad og i godt humør av å være ute. For en knakandes god gjeng.

Mange tror det at fritidsklubben bare er et vankested, med masse dop og tull, men det er det ikke. På klubben er det nulltoleranse for narkotika, og om man blir tatt for å sniffe, røyke eller lignende, blir foresatte kontaktet, og man får ikke komme tilbake før man har papirer fra lege at man er rein.

Fritidsklubben er et kjempebra tilbud, der man kan møte venner, få nye venner og kose seg med hyggelige voksne og andre på sin alder. Jeg har selv vært på klubben en gang i uka siden jeg var 12 eller noe, og har ikke noe vondt å si.

Jeg er veldig glad for at Aurskog-Høland har et så bra tilbud!

Nå er jeg nødt til å skrive logg, så ønsk meg lykke til .

Madelen Paddis.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar